10 juni

Halloj!!

Haha, mitt humör har varit upp eller ner varannan dag nu. Borde därför vara på topphumör imorn, perfekt till skolavslutningen och allt! ;o)

I morse ville jag inte ens ha skolavslutning och sommarlov. Men jag tror det beror på ångesten för att jag ska börja jobba på lördag. Drömmer skumt om det och är allmänt nervös. Det är jag som ska öppna, och jag ska komma ihåg allt som jag gjorde förra gången. Det vore liksom katastrof om jag glömmer brygga kaffe eller något annat simpelt som måste finnas vid tio då det öppnar. Jaja, jag stressar upp mig för mycket och såna här dagar då allt känns tråkigt och meningslöst blir det ju inte bättre precis ;o)

Idag hade vi en kort svenskalektion med frågesport på det vi gjort under året. Jag och Sara fick 18,5 av 21. Hehe ;o)
13007757590008502412 - försök komma ihåg det i huvudet, i ett år dessutom!! ;o)
Efter lektionen hjälpte jag floristerna och lärarna lite med avslutningsmiddagen för treorna ikväll. Blåste upp ballonger och så. Det blev såå fint i uppehållsrummet, då trodde man knappt det var en skola ;o)

Efter skolan hade jag lovat att följa med Natha till A6, hon skulle köpa ett par byxor. Det var bara det att det tog över en timme att komma dit och tillbaka, men bara 4 min inne på A6!! Kändes väldigt onödigt för min del. Därför var jag hos Malin i en knapp timma. Men det var kul ändå :o)

Jag har också en midja ;o) Malin är en hejare på att sy och har bl.a. gjort denna korsetten :o)

Nu börjar det närma sig sista natten i lägenheten för den här terminen.
Tittar jag ut ser jag regn, regn och åter regn. Ingen sommarkänsla alls helt enkelt. Men det ska det minsann bli ändring på!! ;o)

Ha det gött!! //Lisa.

Ca 2 timmar senare..
Jag glömde ladda upp inlägget och fastnade någon annanstans..

Igår när Lena frågade vad jag gillade för smarrig efterätt sa jag nått med choklad, och idag blev det massor choklad. En kladdkaka med vit smält choklad ovanpå och ringlad mörk choklad på det och en klick grädde. Mums!! Riktigt, riktigt sött var det, men riktigt gott!!

Dags för en dusch, see yaa!! // Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback