I'm back!

Ja, nu är jag tillbaka både här och mentalt.
Har varit i en liten svacka lördag, söndag och mer eller mindre måndagen också. Sovit dåligt, ätit uruselt och inte funnit glädje nånstans.
Imorse kände jag mig utsövd när klockan ringde, och det var gott med frukost och vid lunchen var jag riktigt hungrig. Som sagt, jag är tillbaka, och det känns underbart!!!

Har jobbat konstant sen i onsdags och jobbar imorn med. Ska bli så himla skönt med lite ledighet, även om jag har haft skoj!! (inte bara skoj dock)
Igår satt jag ingenting mellan halv nio och halv sju och under samma tid åt jag en fralla på stående fot medan jag bredde massa mackor.
Idag var det också stressigt, men jag åt lunch, och var glad mest hela tiden. Fast sista timmen (som jag jobbade över) ville jag bara hem!! Bla bla bla, nu till saken!! Det var besöksrekord idag!! Både för i år och för alla år nånsin (om jag fattat rätt). 10 500 personer på ett ungefär (siffrorna är olika vart man än vänder sig). Det har varit grymt mycket att göra, varit superkul och helt sjukt!! Bilkö upp till Vimarskolan minst (ca 2 km) och bilar överallt. Haha, ja, det är helt galet!!
Imorn blir det tårta för att fira :o)

Ledig i sju dagar sen och planerna har blivit lite ändrade. På torsdag sätter vi oss i husbilen med okänt mål ;o) På lördag är det i alla fall 50-års kalas, så då befinner vi oss i Jönköping och sen åker vi vidare och på torsdag börjar jag jobba igen ;o) Hör av dig om Vi ska hitta på något snart :o)

Nu ska jag strax slänga mig i bingen :o)

Sov gott!! //Lisa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner mig assa depp! Alla bara snackar skit om mig nu! Fan vad arg jag blir! När du har tid kan du ringa mig! Behöver dig Lisa <3 Älskar dig <3

2009-07-15 @ 21:42:31
Postat av: Elin

Känner mig hel depp! Jag måste prata med dig! Ring mig när du ser detta! Behöver dig <3 Älskar dig <3

2009-07-15 @ 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback