Camping

Tjenare!!

Igår var vi på 50-års kalas i Jönköping. Det var helt okej!!
Jag lärde mig de riktiga reglerna i krocket (jag som alltid trott vi spelat rätt :S) och en ny variant av Uno, sk Bruno. Ett spel där det är viktigt att vara snabbtänkt och kunna hålla ett högt tempo för att undvika att få straffkort.
Spelade med Elin och Oskar och vem vann, om inte jag?! Haha, extra kul att vinna mot dåliga förlorare ;o)

Vi blev kvar hos Faster i natt och idag på förmiddagen riktades husbilen mot Tranås, där vi är nu, på Hätte camping. Vi har ätit god, men väldigt dyr, mat på en resturang nere vid vattnet. Mysigt!!
Vädret är inte på topp så vi sitter utspridda inne i husbilen, en tittar på TV, en på film, en läser och jag, jag surfar ;o)

Jag glömde säga igår vad jag fick när jag fyllde år, eller egentligen väntade jag med det, för att jag fick det sista igår.
Jag har fått ett överkast, lakan (båda matchar rummet perfekt!), en choklad-recept-bok, twilight-filmen, kopp till min servis, en liten, söt, lila smörgåsgrill för en macka och pengar :o)
Tack! Tack!!

Hur ofta händer det att man råkar skicka ett sms till ett nummer man inte har? Jag menar, man väljer ju namnen i telfonlistan.. Jag fick nämligen ett i natt, från nån jag inte har en aning om vem det är :oS

Have a nice day!! //Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback