Juldagen!

Hello there! :o)

Hur var din julafton? Ätit för ett år framöver? Nån tomte? Kalle Anka? Massa julklappar? Tell me! :oD

Min julafton va den bästa på väldigt, väldigt länge :o) Det var tre år sen, minst, sist den va såhär bra. D.v.s. har inte haft en såhär bra julafton sen vi flyttade och sen sis <3 lämnade oss.

Hade inte träffat Farmor och Farfar på väldigt länge så det var otroligt kul att se de igen, och oj vad de bjöd på sig själva!! :oD Noway, att de bilderna kommer ut här! ;o) Bilderna och en hel del felsägningar bidrog till skratt så tårarna rann.

Sen kom ju såklart tomten! ;o) Min lillebror vet verkligen inte vem det är, fast att det är helt uppenbart! Väldigt kul! ;o)

Fick massamassa julklappar! :o) Fick saker jag önskade mig, som jag inte visste att jag önskade mig förrän jag hade öppnat klapparna! ;o) Bl.a. Skivor, filmer, pussel, "flytta-hemifrån-saker", kudde, wii fit plus, presentkort :o)

Idag har det varit en perfekt juldag. "Dagen då man 'leker' med klapparna man fått" ;o)

Nu hoppas jag att ingen jag känner va med i bilolyckan utanför Vimmerby. Lite skrämmande måste jag säga!

Puss!//Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback