Hej Hopp!!

Gummisnopp!!

Jag har inte hajjat det här med blogg och facebook på sommaren. Jag menar, vem har tid för en dator? Inte jag i alla fall!! Men jag vet att jag kommer ha tid så det räcker och blir över när jag är i Jönköping så det kanske jämnar ut sig på ett år. Haha. Många andra har dock tid för sin dator så det var många vänförfrågningar som väntade på mig idag, och det är ju kul! :o)

Vad har hänt sen sist?
*Jag har träffat Anders Nordahl fyra dagar, och skrapat pluspoäng hos honom ;o)
*Jag har varit kattvakt
*Jag har hälsat på hos Kalle och Axel
*Jag har gått på ALV med min bror
*Jag har varit på "fotboll AL-VM". (Fotbollsturnerning med jobbet)
*Jag har varit på personalfest på kökssidan
*Jag har varit på Boda Borg med Fam. Bogren, och sovit hos de i Vetlanda
*Jag har tagit sönder en lins ;o)
*Och mest av allt har jag jobbat

Ja det är ungefär vad jag har hunnit med på 10 dagar sen jag skrev något sist.

Mobilen var inlämnad, jag fick tillbaka den men den dog redan påväg ut från parkeringen. Den är alltså inlämnad igen och vi får se om den går att fixa, annars blir det att lägga sura pengar på en ny. Lånar just nu Gustavs mobil, som liknar min. Väldigt snällt!!
När lönen kommer har jag bestämt mig till 99% att köpa en minipc. Vi får se lite hur lönen ser ut.
Btw, så fick jag tillbaka skattepengar idag. Fråga mig inte varför, men antagligen drog de det från min lön förra året. De är i vilket fall som helst väldigt välkomna :o)

Hur är det med dig?
Vad har du gjort i sommar?
Om du börjar skolan, när, och vilket år?
Annars, vad ska du göra i höst?

Nu har jag bara 6 arbetsdagar kvar (som jag vet om). Ärligt talat känns det lite sorgligt, samtidigt som det ska bli väldigt skönt. Jag har tillbringat väldigt mycket tid där i sommar och snart flyttar massor åt olika håll i Sverige och världen. Ett stort lycka till, till alla, och hoppas vi kommer ses snart igen! :o)
Sista personalfesten kommer bli superkul!! (även om jag kommer vara ett vrak den kommande veckan. haha.)

Imorgon ska jag åka till Brödstugan i Mariannelund, min kommande praktikplats, och snacka tider och så. Är ju trots allt bara ca tre veckor kvar :oS
På torsdag blir det ALV med Gustav, Sissi, Emil, Johanna och Karin. Kommer bli toppen så länge vädret är på vår sida!!

Nej, nu är det dags att göra något annat.

Ha det gött!//Lisa.

Kommentarer
Postat av: Ida

LISA!

att du inte hörde av dig när du va i vetlanda så ja fick träffa dig :O

ni kunde ju iaf kunnat komma förbi och kolla in min lägenhet .. besviken

2009-08-11 @ 23:04:56
Postat av: Elin

Hej!:)

Jag mår la bra ;)

Du vet va jag har gjort i sommar :P haha

Jag börjar 2:an på gymnasiet, florist;)hahaha

skolan, och nörda mig med dig ska jag göra i höst OFC!:D hahahha! :)<3

2009-08-12 @ 11:42:56
Postat av: Anonym

IDA!!

Vi pratade faktiskt om att du bodde i Vetlanda nu, och jag tänkte skriva till dig och se om du var hemma men nått kom förmodligen i vägen och tiden gick hur fort som helst!! Nästa gång :)

Dissare som inte åker med tåget som jag :(

2009-08-16 @ 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback