Pepptalk!

Jag känner mig lite förvirrad och stressad för tillfället..
Så jag pepptalkar mig själv med det jag har fått höra den senaste veckan. (Det är absolut inte menat som nått skryt!)

När Mia (min bagerilärare) ringde mig förra veckan när jag var sjuk berättade hon att hon tyckte mina Budapestbakelser var väldigt fina och att en lärare hade sagt till henne "Det här var de godaste Budapestbakelserna jag någonsin ätit, perfekt lager med grädde och supergott med bananer i!!". Och om ni minns så har jag själv aldrig ätit en Budapestbakelse, så visst tar jag åt mig lite extra! ;)

Idag fick Mia se tårtboken lite snabbt. Det första hon sa va "Vilken fin design!" och sen sa hon "Den här boken va jättefin Lisa, den ska du va stolt över. Det syns verkligen att du har lagt ner mycket arbete på den!"

Såna här saker gör att man blir så himla glad!

Nu måste jag plugga vidare..



See you!


Kommentarer
Postat av: Carrot

exakt så!! :) det kan nog vara det bästa tankesättet :)

2011-03-17 @ 22:31:43
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback