Hello Kitty

Nu har ännu en beställning gjorts på mina tårtböcker. Blev ett gäng extra efter helgens visit i Lekeryd! :)

Lilla Frida fyller hela 3 (!) år imorgon och det firade vi såklart med tårta och givetvis ville hon ha Hello Kitty på tårtan.
Min moster skulle ha gjort tårtan själv men pga tidsbrist så slutade det med att jag stod där i alla fall. Så innehållet står hon för och resten står jag för. 
Inte illa pinkat att slänga ihop sådär oförberett va? :)







Tur att det va Hello Kitty hon ville ha på tårtan och ingen av prinsessorna hon brukar prata om (törnrosa, askungen osv.) ;)

Vanlig ljus tårtbotten, vaniljkräm, grädde och frostingkräm.

See you!

Kommentarer
Postat av: Carrot

fint! :) duktig du är!

2011-03-13 @ 23:45:11
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback