Gott Nytt År!

Gott Nytt År allesammans!

Efter hur mycket trassel och ändringar som helst inför nyår, så hamnade jag tillslut i en herrgård med massa trevligt folk. I think I chose the right place! :D (grammtik?)

Jag upptäckte hur läskigt det är med facebook och bloggar, så jag funderade seriöst på att ta bort mitt konto på dirren! Men, nääää (tänk han i Lidl-reklamen)

Jag hoppas hursomhelst att 2011 blir bra mycket bättre än 2010, och det tvivlar jag knappt på. Händer mycket bara under våren. Praktik i Wien, Bal och Student för att nämna lite.

Kom just på att jag inte tog ett enda kort igår! Men det ligger väl snart ute bilder på fejjan ändå.. ;)

Nu ska jag strax börja med maten, fajitas, så det är klart när familjen kommer hem :)

I have headache!! Och inte nån bakfylla inte, snarare bakSMÄLLa. Ramlade rätt in med huvudet i en stenvägg igår. Bra gjort där! ;)

Puuuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Gelix

Roligt att du hade det bra under nyår du med! :D



Vad är det med FB och bloggar?



xx

Gelix

2011-01-02 @ 13:23:38
URL: http://gelixs.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gud vilka fina tårtor du gör. kan man beställa från dig? Vi ska ha dop för våran son snart och jag letar efter någon som gör fina tårtor :)

2011-01-04 @ 17:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback