Shopping!

Jag har blivit shoppingberoende!! Hjälp mig innan det går för långt!! ;)

Kom hem med tre påsar idag! :O

I den ena låg iofs en ny tröja då den jag köpte för några veckor sen va sönder (ingen kostnad på den alltså).
I den andra ett baslinne som jag hade bestämt att köpa innan (Det går ju alltid åt!)
Och i den tredje en loggbok till mitt projektarbete (ingen dum utgift anser jag), två spontanköp till min kära syster <3, och ett spontanköp på en bok. (Båda två till en väääldigt bra sak tycker jag minsann! ;) )
Dessutom va det 50% på allt utom boken, som hade 40%. Bra köp, bra köp!! ;)

Och imorn nyöppnar H&M och de bara måste ju ha bra öppningserbjudande! Jag lär finnas där! ;)

Haha.

/Lisa.

P.S. Nu ska jag dra på mig mysbrallorna, kura ihop mig, äta nötter och läsa den nyinköpta boken. Jag lär inte kunna släppa den ifrån mig, så ni vet vart ni har mig! ;) D.S


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Tack för presenterna! Det borde du göra oftare ;)puss

2010-09-19 @ 18:55:57
URL: http://madebyemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback