Elevrådets dag!

Även fast klockan inte ringde förrän 8 imorse så va jag helt död.
Näsan va täppt, halsen gjorde ont och huvudet värkte.
Men jag pallrade mig iväg till skolan ändå, och det ångrar jag inte! :)

Vi blev indelade i olika lag och fick ett gäng olika uppgifter som vi skulle göra samtidigt som vi filmade eller tog kort på det.
Det handlade om att bada upp till navlen, käka banan med kaviar på, klappa en häst, sälja en teckning, fråga en okänd om dennes mobilnr, dricka två råa ägg, ta kort på ett par som pussas, fixa ett kvitto från bakofram osv.

Jag hamnade i ett tjejlag och vi va färdiga först, men bussen vägrade komma så ett till lag hamnade på samma buss och sprang in till skolan och hittade "den gyllene nyckeln" och vann med 10 poäng. Ettan förlorade, tvåan vann, eller hur är det man säger? ;)


Tjejligan! Alla skulle ha glasögon på sig! ;)


Skulle bygga ett sandslott på 2 min. Vi gjorde detta på 1 min! :) Knackade på, på ett dagis och frågade om vi fick låna sandlådan. Haha. Säg att det är fint!! ;)


Skulle ta kort på någon som färgade håret, så vi gick in till en frisör och lånade en sprayflaska! ;)

Kan inte lägga ut så många fler bilder, vill inte lägga ut bilder på folk jag inte känner + att jag mest har filmer! :)

Nu ska jag nysa vidare. Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback