Att vara jag.

Ibland är det inte lätt att vara mig.
Jag brukar diskutera (i huvudet då alltså) olika dilemman fram och tillbaka men lyckas aldrig komma fram till något vettigt.

I skolan har vi gjort ett religionsarbete om filmen "vägen ut" (rätt bra film faktiskt) där vi skulle ta ställning i olika dilemman. De flesta hade skrivit sisådär en sida.
Jag skrev snarare fem...

MEN när jag skriver det jag tycker, känner jag även att jag måste försvara det eller ge exempel på saker, så de ser det från min synvinkel.

Aja, vi får väl se vad läraren säger om mitt arbete, så ska jag fundera vidare på dagens dilemma. Eller förresten, jag struntar nog i det, kommer ju inte komma fram till nått vettigt ändå.. Haha, som sagt, It's not easy to be me!


Lägger sällan ut bilder på mig själv, tycker det känns.. konstigt.. på nått vis..
Så titta noga innan jag ändrar mig och tar bort den! ;)

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha, såg din kommentar nu.



DET SKA GÅ att micra ett ägg i vatten, yes. För då kokar det ju. Men om det inte är vatten tillsatt blir nog trycket så stort att det sker en explosion. Haha. Rätt häftigt ändå. ;D

2010-11-18 @ 15:45:09
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback