Varken första eller sista gången jag går vinnande från en telefonförsäljare!

På väg in på ica ser jag två telefonförsäljare från tele2 och tänker "nej, inte nu igen!"
Jag går in och handlar det jag ska..

Går ut samtidigt som två till, varav en var en gammal tant, som förmodligen uteslöts direkt.
Den andra stannades först och sen hör jag telefonförsäljare nr2 prata med mig.

Telegubbe, överdrivet trevligt: Vilka ringer du för?

Jag, gåendes därifrån: Jag är inte 18!

Telegubbe, lite förvånat: Är du inte 18?!

Jag, fortsätter att gå: Nepp!

Telegubbe: Nähe, ja, du får ha en bra dag då!

Jag, halvvägs ute: Detsamma!

Ibland är det en fördel att inte va 18! ;o)

Men jag kom liksom utgåendes med massa packning, en ica-kasse med frukost, och hade precis dragit mitt fina ica-kort, who can blame he?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback