Den sista tisdagen i maj 2010!

Dagens  + : MVG i Matte B, (stundvis) sol, LOKA likes Africa - Melon & Baobab, nostalgi - krokodilen i bilen

Dagens - : Trött, huvudvärk, plugg, busschaufför som inte kan sitt jobb, ond fot, dator som bråkar, mobil som bråkar, problem med sommarschemat

Dagens allergi : Manchesterbyxor! (Speciellt gröna och bruna..)

Dagens önskan : Få gå och lägga sig och vakna med kunskaperna om miljögifterna och ork till lite plugg

Dagens låtar : Glasvegas – Daddy's Gone & Howie Day – Be There

Vissa dagar är bättre än andra, om man säger så. När jag lyckas få upp hoppet lite, så bråkar nästa grej med mig. Jag finner ingen ork nånstans så hoppet om att det här var min sista pluggdag är borta. IMORN är min sista pluggdag! ;o) Tja, för denna terminen vill säga! ;o)
Håll nu tummarna för mig att jag lyckas på provet imorn, och att jag vaknar pigg! :o)

Nu väntas en dusch och en skumläsning till provet, sen blir det nog att lägga ner mitt lilla huvud på kudden och dejta den man kan lita mest på! ;o)


Man kan inte bli annat än glad av denna sötsak! Stolt.. stolt.. stolt.. hm.. vad blir jag? "Pappakompis"? och "Mammakompis"? Haha, tråkigt att man inte kan säga "det här är min kusin" eller "jag är din moster". Jag är faktiskt ingenting till lilla Filledille, även om man kunde önska det! ;o) Förutom att jag är riktigt bra vän med hans föräldrar! ;o) Det duger det med! ;o)

Jag känner att jag är lite knäpp idag!

"Är du knasig, eller bara lite knäpp?" Som pappa brukade säga när jag var mindre :o)

See you! /Lisa.

Update: Angående mitt inlägg om anonymitet så har jag verkligen rätt om att man skriver för att finna tröst. Men även, i alla fall jag, för att sprida glädje. För visst är det så att om någon annan är jätteglad, så smittar det av sig? Jag är ofta väldigt glad för andras skull!

Update2: Duschen gjorde mig väldigt gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback