Sunny Day!

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!

Skippa alla vitaminkurer och depressioner, när solen lyser krävs det mycket för att bli knäckt! ;o)
Bättre energi (och D-vitamin) än sol kan man knappast få!

Jag tänkte ge er några råd!
Spring dig inte svettig i ösregn, för att sedan sitta på ett tåg med massa människor i dessa kläder i några timmar. En fördel är också att inte glömma dina riktiga skor, man kanske inte har så tur att vädret är toppen, så man faktiskt inte behöver de just nu.
Något mer att tänka på kan vara att inte glömma mobilen inne på körskolan, en fredagskväll när man är helt själv. Går du ut, kommer du inte in igen, och eftersom det är helg, öppnas inte dörren igen förrän på måndag morgon! Man kan ju inte va helt säker på att nån faktiskt kan komma och öppna åt dig! ;o)
Jo, just det, se till att kjolen inte är uppvikt innanför leggingsen om någon faktiskt kommer och öppnar åt dig!

Tjingeling! /Lisa

Kommentarer
Postat av: Alexa

sv. Åh tack! :) Jag var på Kreta, i en liten stad som heter Kalives :)

2010-05-23 @ 15:04:29
URL: http://alexas.blogg.se/
Postat av: Maja

Tur att nit vå fattade iaf då;D hahah

Kul att se dig på balen. Jag hade för övrigt Hannas örhängen på mig då :)

2010-05-24 @ 08:26:30
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback