POPADELICA 2010! :D

Helgen var helt awesome med underbara vänner i en underbar stad! :o)

POPADELICA 2010:

Salem Al Fakir - En riktigt härlig krabat! Fick publiken att skratta flera gånger och klappa med i 4 O'clockI was aaaaaaiming for the skyyyy!! :o)

The Pipettes - Ett band från Storbritannien. Hade synkade koreografier i varenda låt och fick hela publiken att shake it shake it, twist it twist it!! (Bättre live, men lyssna gärna på spotify och kolla koregrafi på youtube! ;o))

Bye Bye Bicycle - Helt okey band med en schnygg sångare! ;o)

Hästpojken - Vad ska man säga? Gitarrer & Bas, Trummor & hat va helt magisk!!

Timo Räisänen - BästBästBäst!! Trååångt! Det va så trångt att man knappt fick luft, ändå hoppade man och skrek och sjöng tills man nästan svimmade av syrebrist! ;o) Är du vaken Lars?

The Sounds - Bättre avlsut kunde man inte få. Fick gå tidigare för att hinna till bussen, men den sista låten vi såg va Night after night och alla hade tändare eller mobiler i luften (Jag och Therese, och en till, började med tändare och Maja uppmanade då alla att ta upp tändare eller mobiler för att köra refrängen en gång till) So beautiful! :')

Kille: Jag vill köpa en signerad skiva.

Timo: Okey.. *skriver sin autograf på skivfodralet*.

Kille: Skriv "till Charlotta".

Charlotta: Med "Ch"!

Timo: Jaså? Jag som trodde det stavades med "Tj"?

Haha, klockren! ;o)

Train – Hey, Soul Sister När jag ändå håller på. Älskar denna låten! Heey, heeeey!

//Lisa.

P.S. Slänger troligtvis in lite bilder här när jag känner mig lite piggare! :o) D.S.

Kommentarer
Postat av: Lina

frakten ligger på tjugo spänn :p släng in ditt bud om du vill ;) auktionen går ut idag ;)

2010-05-05 @ 09:06:12
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback