My eyes!


Får väldigt ofta frågor om mina ögon..

"Shit, har du alltid haft sådär blå ögon?"
"Har du linser (färgade)?"
"Vilka blå ögon du har.."
osv. osv.

Det roligaste är ju när det kommer ifrån folk man knappt känner, eller inte sett på länge.

JA, mina ögon är sådär blåa, naturligt!
Jag har linser, men INTE färgade!
Så, nu vet ni det! ;o)

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Idag blev jag skrämd av en klasskompis.
Han hoppade fram bakom ett hörn och skrämde mig rejält.
Men det roligaste var ändå att han blev lika chockad som jag, då han trodde att det var sin polare som kom där, och inte jag. Så jag fick inte bara hjärtklappning, jag fick mig även ett riktigt gott skratt!!

Fick mig även ett gott skratt på bussen. En tjej hade hööög musik på i hörlurarna så det hördes väldigt väl vad hon lyssnade på. Undrar om hon ville att alla skulle veta vad hon lyssnade på för fjortismusik ;o)

//Lisa.

Kommentarer
Postat av: Gelix

Alla ni Svenssons har fina ögon, både blåa och gröna :)



Jag är mellan 157-158 cm beroende på vart jag mäter mig nånstans. Nyss var jag 156 så jag är inte helt säker men nånstans runt där antar jag ^^



Du behöver ju inte heller gå ner i vikt men du har ju Elly som en jättebra inspiration! :)

2010-05-06 @ 19:39:59
URL: http://gelixs.blogg.se/
Postat av: Maja

Nejmen tack Lisa, jaa han är underbar ;) Vi har varit tillsammans sen nyår typ, blev väl egentligen det på alla hjärtans dag kanske man kan säga :) hihi



PPOLKA är nya favoriten ;) Gick nationella provet bra sen?



Pussss

2010-05-07 @ 10:10:36
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback