Rast i lösen!

Hade en soft dag i skolan idag. Superskönt!
Okej, först hade vi matte B, och för första gången blev jag riktigt frustrerad. Jag förstod bara inte!

Engelska B - Jag frågar mig om läraren va sjuk?
Vi såg på film, hon bjöd på popcorn och vi fick sluta tidigare!!
Har vi nånsin fått gå ens fem min tidigare? Svar: Nej!

Filmen va en besvikelse. Va inte alls som i boken. De hoppade över massa viktiga detaljer och hade jag inte läst boken hade jag inte fattat nånting!

Sen hade jag utvecklingssamtal. Eller heter det, det? Jag trodde det va till för att utvecklas och bli bättre, men de säger ju aldrig nått dåligt om mig! :O Haha! Nej, men det gick skitbra, så det känns skönt! :o)

Köpte biljetter till popadelica efter skolan - en endagsfestival i Huskvarna. Kommer nog bli toppen! :o)

Just nu är jag full med massor utav energi och vill göra något galet kul!! Eller nått kul som är galet.. Jag vet bara inte vad!! Jag blir helt tokig, stollig, dåraktig, tokrolig, mycket orginell, felaktig, vanvettigt förälskad, blixtkär!! (Okej, jag googlade ordet galen för synonymer.. Ansåg att jag redan hade skrivit galen för många gånger, men inser nu att det nog va det enda rätta ordet som passade in. Haha!)

Tipsa gärna om vad jag kan göra!! (Säg bara inte städa/plugga! (I så fall får du säga hur det man kan göra det till nått roligt! (Mor ringde nu "Har du inget att plugga då?")))

Okej, får väl gå ner och hämta damsugaren och trasor och städa rent här. Kan jag ju somna med gott samvete iaf! ;o)

Hejsvejs! /Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback