Målarskills!

HejHallå i lingonskogen!!

Ska börja med att ge dagens diss, till min mobil! Eller snarare Gustavs mobil. Den vill inte skicka iväg mina sms, och tar kort när jag pratar i telefon! :oS Kanske dags att skaffa en ny, egen?

Dagens hiss går till min kära Elin som fyller 18 år idag! :oD Jag överraskade henne med en egengjord ring som satt runt en ros tillsammans med ett kort. Eller rättare sagt, jag gick till hennes praktikplats igår (en blomaffär) och fixade med det, så hon fick det utav de idag, alltså en riktig liten surprise! :o) Hoppas du blev glad gumman? <3 Ta det lugnt på krogen, tills dess att jag kan hänga på ;o) Och lycka till med körkortet!! Du betyder! :o)

I skolan överös vi med massa inlämningar, prov och redovisningar. Av tre lektioner så har vi fått fyra saker som händer de närmaste veckorna, ett läxförhör, ett muntligt resp. skriftilgt arbete, ett prov och en muntlig redovisning inför kamera. Och det är bara tre ämnen! Suckelisucksuck!!

Är hemma hos moster och lillkusinen nu. På söndag fyller Frida hela 2 år! :o) Det betyder att hon springer runt massor, pratar i ett och vill att man ska vara med och leka! Sötunge!
Hon ville måla, och ville dessutom att jag skulle vara med. Hon ville först att jag skulle måla en mau (katt) och sen pippi. Jag tänkte mig pippi, som i pippi fågel, men det va Pippi, som i Pippi Långstrump. Ooops! Herr Nilsson skulle visst va med på ett hörn också. Det slutade med att Frida va och lekte nån annanstans och jag satt kvar och målade. Sen kom moster och frågar "ska du måla mer, eller kan jag ta bort det?" Haha!!


I KNOW!! It looks like a five-year-old have paint this!! (Finger färg, och fyra färger att välja på! ;o))
Haha, som sagt, en katt, Pippi Långstrump, Herr Nilsson, två moln, en sol, en blomma och en boll. Men det såg ni väl redan? ;o)


Haft lite tråkigt på lektionerna, så jag har målat detta med en 0.7 stiftpenna! :oP
Lite annan nivå kanske? Tja, ni bestämmer! ;o)

Nu ska jag fixa en karta till min kära mor, så de vet vart de ska gå till bussar och så i helgen! Haha, de kommer se ut som små söta turister! ;o) Träffar inte familjen förrän på söndag :o( Förutom Sis då, som jag kommer sova hos! :oD

Pusshej!!//Lisa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan bara säga att mina tårar föll när jag läste ditt kort, såg ringen tänkte på dig! DU ÄR BÄST OCH BETYDER MASSA!<3

2010-03-11 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback