10 mars

Jag skriver aldrig något annat än att jag är trött här, känns det som iaf! Sen kanske det kan bero på att jag alltid skriver på kvällarna när jag egentligen borde göra annat! I'm so good at that! ;o)

Skolan va helt ok och gick hyfsat fort! Efter skolan hängde Elin med mig hem för att hjälpa (läs titta och provsmaka ;o)) på tårtan jag gjorde till hennes lillasyster. Kände inte att jag la ner min själ i den så som jag brukar, och det blev lite stressigt på slutet, alltså blv det inte det resultatet jag ville ha! Känner att jag ofta klagar på det jag gör, och inte ser det bra. I'll work on that!

Ikväll blev jag själv-själv hemma och fick fixa mat själv om jag skulle ha någon. Fanns varken lust eller inspiration så slängde ihop lite till en köttfärssås och spaghetti, trots att jag egentligen inte gillar det så värst. Det funkade iaf! ;o)

Hm, måste diska, packa och duscha innan jag lägger in bilderna från gårdagen och bilder på dagens tårta. Håll ut! ;o)

Såå.. bara en timme senare, så är jag färdig med allt och skitslut!!


Tårta till Elins lillasyster, Ebba. Samma fyllning som till Sofias tårta, det vill säga chokladbotten, vaniljgrädde-choklad-mint-alá-Lisa-mix! ;o) Gräddkant runt om. För er som inte ser det, så är det pusselbitar och en pensel (som ser ut som en röd, död hand X)). En pysseltårta :o)



Lite bilder från gårdagen!


Olika sorters bröd!


Mina och Emmas makroner :o)


Kanderade rosor! Sjukt snyggt och konstigt nog ätbara :O


Olika marspianfärger! :o) Vissa syns inte alls bra dock!


Choklad som ser ut som polkagrisskruvar! ;o)


Näe, nu orkar jag inte mer för ikväll.

Sov gott allesammans!! //Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback