SURPRISE!!

Igår va det ÄNTLIGEN dags för Elins överraskningsfest som jag planerat ihop sen en månad tillbaka.. Allt tissel och tassel och smsande fram och tillbaka är nu över. Och rädslan för att jag, eller någon annan, skulle försäga sig är nu borta!

Jag hade tagit reda på nummren till Elins kompisar sen högstadiet (som jag inte hade träffat när jag först skrev till de) och berättade om mina planer. Pratade även med hennes mamma så hon bokade en lokal åt oss i byn.

Igår kom vi alla dit och Elin blev ditlurad av Oscar. När de kom hoppade vi fram från vårt gömställe, skrek "SURPRISE!" och sjöng "Ja må hon leva". Elin flög till, blev jätterädd och började gråta. Det finns filmbevis! ;o)

Mitt mål va att få henne att börja gråta av glädje, så jag lyckades uppenbarligen! ;o) (För du grät väl av glädje? :O )

Sen blev det massa gott käk och spel och så. Kändes väldigt lyckat till sent på kvällen då alla blev trötta, humören sjönk och stämningen sämre. Hur som haver är jag glad att det är över och hoppas att Elin blev glad!

Åkte hem tidigt idag, va hemma redan vid elva. Gick upp vid sju en lördag! :O
Skönt att va hemma iaf, och nu drar jag inte till staden förrän på tisdag.

Dagens bästa, eller sämsta!

Två män sitter i en roddbåt, den ena ror åt väst, och den andra åt ost. Åt vilket håll styr båten?

Svar: Åt väst. Den andre mannen åt ju ost! ;o)


Hejsvejs! //Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback