Sunday!

Gårdagen kan sammanfattas med dessa ord: Potatisgratäng med kycklingfilé, massa snacks, bebismys, twister, guitar hero, massage, bad i badtunna, lite brottning i snön i badkläder och massa snack med ett underbart gäng knäppisar! Tummen upp!!

Mina ben och fötter är skapligt fina. Det hade ju blivit skare på snön, så det är hur många småsår som helst. Haha! Inte konstigt att jag klagade när fötterna kom direkt från snön ner i 41-gradigt vatten med massa skrapsår! ;o)

Hellyckad kväll iaf! :o) (Bilder kommer troligtvis senare)

Idag blir det nog pulka i Perstorp med brorsan. Om jag hittar några skor vill säga, mina vinterstövlar är kvarlämnade i Jönköping. Smart!

Det slog mig just att jag inte kommer träffa familjen förrän på söndag igen, så jag ska försöka umgås med de så mycket som möjligt idag! :o) Har tänkt att det blir en lugn vecka nu, men inser att det är nått i princip varje dag! :O Bara roligheter såklart! ;o)

Pusshej! //Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback