SOMMAR!!

Tjena coola bananer!! ;o)

Den har dagen har försvunnit såå fort *knäpper med fingrarna*!
I skolan gjorde jag klart mina moussebakelser! Va riktigt pilligt! Sen hann jag inte med så mycket mer för efter lunch va det storstädning som gällde! 6 pers och ett bageri, det tog oss ca en timme och en kvart, skinande rent!! ;o) Kändes nästan som om man skulle få gå på sommarlov! Haha!! Så va ju icke fallet, Norlanders kommer till skolan på tisdag, och då vill vi att det ska se rent och snyggt ut! :o)

Handlade lite på vägen hem, blev så himla sugen på passionsfrukt när jag dekorerade!! Haha! Har läst lite i min engelskabok också, men jag blir så okoncentrerad efter en stund, så jag tog en liten paus! ;o)


Passionfruktmoussebakelse alá Lisa med touch av sommaren! ;o)
De olika lagrerna syns inte superbra! I botten är det chokladanslag med mandelmassa. Andra lagret är det passionfruktmousse. Tredje lagret är en "surprise", chokladanslag igen! ;o) Fjärde lagret är det jordgubbsmousse. Överst är det en jordgubbsspegel toppat med passionsfrukt och en chokladrulle! :o) Fick bara positiv kritik och den här blev mångas favorit! ;o) Smakar sommar helt enkelt! Och vem längtar inte dit nu? :oP


Alla utom två! :o) Blev faktiskt nöjd! :o) Första gången jag gjorde "chokladrullar" dessutom. Blev lite sur ett tag, haha! Men jag va världsbäst på att få bort de hela! ;o)

Nej, dags att fortsätta läsa lite, käka mat och ringa hem till familjen! :o)

Puss och hej!! //Lisa.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så himla super gott det ser ut, hoppas att man blir bjuden på det någongång;)

2010-03-02 @ 19:51:25
Postat av: Ia

Stolt moster <3 =)))

2010-03-03 @ 15:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback