Picknick!

Helgen har tillbringats tillsammans med Elin! :o)

I lördags blev det stor 18-års fest hos Emma och Jessica! Började fint men spårade ur totalt på slutet! Så mycket bråk och förstörelse har jag aldrig varit med om. Lite trist, men samtidigt är det väl sånt som händer antar jag. Alla 15 pers som skulle sova hos Emma minskades till endast 3 st! Supermysigt hade vi fyra på kvällen. Käkade pan pizza och snackade fram till fyra nån gång! ;o)

På söndagen va både Elin och jag halvsega och på smådåligt humör. Verkade bli en dag utan knäppa idéer och konstiga händelser, trodde vi!
Haha, vid sex-tiden får Elin ett ryck och säger "VI GÅR PÅ PICKNICK"! Sagt och gjort, så fixar vi varm o'boy (borde varit saft som på sommaren ^^) bullar, muffins och en filt och går ut. Vi satte oss på en stor snöhög ute vid vägen där det fanns lyse! Haha, har aldrig sett så många bilar åka förbi där som det gjorde då!!

Bara Elin och jag kan få så knäppa idéer och också utföra de!! Blev lite hopp i snön, as usual, sen också! ;o)










Haha, världens minsta huvud, och weirda ben! :oP


I believe I can fly! :oD

Lite smakprov från vår kväll! ;o)

Avslutades med OS där datorn hackade precis i slutet så alla flög in till TV-rummet, men missade ändå slutet! Haha! Lyckat! (Avslutades även med glass, choklad och kex, sch, jag är sååå nyttig nu för tiden! ;o))

God natt folket! //Lisa.

Kommentarer
Postat av: Emmis pemmis

det var mega kul att du kom :D tråkigt att det blev som det blev i slutet som sagt menmen ! mys med pan pizza :)) hihi<3

2010-03-03 @ 19:31:27
URL: http://emmaeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback