Göteborg!

Holla!!

Idag drog bageritvåorna + lärare till Götet för shopping och SM - Unga bagare!

Det blev väl inte så mycket shopping för min del, lite krimskrams. Lagerhaus va typ hur roligt som helst!! Har aldrig varit inne där innan! ;o) Hittade även en annan superkul affär, klädaffär med härlig stil men billiga priser. Va sååå nära att köpa ett par jeans. Jag minns inte sist jag hade ett par riktiga jeans på mig, ett och ett halvt år sen kanske? De va supersnygga men så låga att man hade visat hela härligheten om man böjer sig ner! ;o)

När jag ändå snackar om jeans kan jag ju berätta en komisk sak. Redan innan det kom ut att vårens mode är jeans, jeans, jeans, blått, blått, blått!!, så tänkte jag "när snön försvinner och stövlarna åker av, då ska jag börja använda jeans igen". Älskar såklart fortfarande tunikor och leggings är det skönaste som finns, men nu är jag ute efter jeans, en snygg kavaj, och snygga, enkla, T-shirtar och tröjor. Skulle va toppen att få byta ut sin garderob! :o)

Okey, nu kände jag att jag spårade ut lite på ämnet..

Sen tittade vi på SM - Unga bagare, när vinnaren korades. Vi hann inte mer än se det så fick vi skynda oss till tåget. Missade Vimmerby-borna på minuten! :o(

Jag är grymt trött ikväll, så skriver mer om SM imorn. Mina framtidsplaner har förändrats drastiskt kan jag iaf berätta! :oP


Sverige och dess landskap, en gås och Nils Holgersson uppe i hörnet av Sverige. Jag kan inte se det som nått annat i alla fall! ;o) Den här vann pris i bästa skådebröd, och hon som gjorde den vann även första pris och får tävla i EM i Schweiz tillsammans med tvåan! :o)

Skriver som sagt mer imorn.

Sov gott! /Lisa.


Kommentarer
Postat av: Gelix

Ska gå med Becka : )



Filmen börjar 18.15 så jag kommer nog till jönköping framåt 4-5 eftersom Becka slutar då.

2010-03-17 @ 23:48:04
URL: http://gelixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback