Gjorde det ont? När du föll från himlen (bokhyllan)..?

Hur vaknade du idag?
Själv vaknade jag 04.50 av att jag hörde ett ljud och av något som slog till mig i huvudet. Satte mig chockat upp i sängen, tände lampan och såg att en porslinsängel låg på kudden..
En bok hade ramlat, på en ram, som puttade ner ängeln som föll ner i mitt huvud, MITT I NATTEN!! Hjärtat slog i 120 och det va svårt att somna om.. Försöker komma på en naturlig förklaring, det enda förslaget vi kommit på är att boken välte av vibrationerna från pappas snarkningar. Haha!!

Nästa gång jag vaknade va det med halsont, såndär som går upp i öronen. Hes och hostig!!
Mor och jag tog en liten promenix, jag blev skitslut och har fått huvudvärk så det blir helt klart en lugn hemmadag idag!!

Vad ska du göra i helgen?

Ikväll är det earth hour 20.30. Ska du släcka ner ditt hem i en timme? :o)

Byye!!/Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback