Friday!

Välkommen hit min vän.  Välkommen hit till himlen! Alla vägar har sitt pris. Välkommen till världens tråkigaste (coolaste?) paradis! ;o)

Morgonen börjades med att vakna tidigt, trots sovmorgon, genom att solen lös mig rätt i ögonen. Men jag klagar  inte! ;o) Solen gör mig så glad! Brödet va torrt och äckligt så min frukost bestod av skinkrullar, äppelklyftor och en passionfrukt. Jag klagar inte där heller faktiskt! ;o)

Skolan va seg. Svenskan är ju i princip en historialektion = dubbellektion historia, en FREDAG! Fy bövlen! Haha!
Idrotten va dock väldigt skoj! Vi delades in i tre olika grupper som skulle komma på varsin egen idrottlek, som inte redan finns.

Först fotboll med innebandyboll (hela laget måste vara över halva planen för att få göra mål). Jag gjorde två mål och mitt lag vann! ;o)
Sen baklängesfotboll (måste springa baklänges och sparka baklänges :O) Jag gjorde två mål och mitt lag vann! ;o)
Sist, vår lek, ultimate med basketbollsrutan som mål, jag gjorde inget mål men mitt lag vann! ;o)
Haha, utklassning!

Sen satt jag i princip på en buss/tåg från klockan 15.00 till 19.00. Resan hem kändes sjukt lång!
Var väldigt skönt att komma hem! :o)

Har varit hemma hos Sis ikväll, tittade let's dance på bion! ;o)
Sitter och käkar konstigt godis nu, löständer och stekta ägg, inte likt mig! Haha!

Nejnej, nu ropar sängen efter mig. Ska ladda inför en toppendag imorn! Ska bli extremt skoj! :oD

Sov gott! //LisaFisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback