Datanörd!

Tjabbalabbalabbaheeeeej! :oD

Såå, vad har jag gjort på min lediga dag?
SVAR: Absolut ingenting!!

Vaknade redan innan sju, och kunda inte somna om. Är det inte alltid så när man faktiskt får sova? Gick upp efter nån timme, fixade frukost, tog med täcke och kudde och tittade på film! :o) Kändes precis som när man är sjuk, förutom att jag mådde prima och slapp ångesten över att missa något i skolan! ;o)

Datorn har varit min vän idag. Satte i den externa hårddisken och tänkte titta igenom alla bilder jag hade där. Jag kom nog inte ens till hälften, jisses, så mycket bilder!! Hur kul som helst! :o)

Till middag fick jag "farmorkyckling" och till efterrätt chokladglass med chokladsås! Mums! Mätt så jag spricker! ;o)

Ska nog gå ut och gå med far nu, jag behöver både frisk luft och röra på mig.

Vad har Du gjort idag? :o)

See you!/Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback