Chocholateballs!

God morgon gott folk! :o) Eller tja, morgon är det väl inte riktigt, speciellt inte för alla er som går i skolan/jobbar! Själv har jag studiedag idag också! :o)

Käkat frulle och fixat i ordning mig är det enda jag har gjort idag. Tänkte packa efter jag skrivit det här, så det är klart till ikväll.

Är nått så grymt sugen på chokladbollar också. Det blev jag väl egentligen redan igår, och är det väldigt ofta. Men ändå kan jag inte minnas sist jag åt en chokladboll? Såå, jag tror jag ska baka några sen..


Minns ni denna? Den gjorde jag och några tjejer till gymnasiemässan 08! ;o) Den lilla väger 10 gram, och den stora,om jag inte minns fel, väger 1498 gram. Det vore nått att sätta tänderna i va? :oP

Ha en bra dag hörrödu!! //Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback