Bäst på att baka!!

Bläddrade igenom tidningen imorse och såg denna artikeln, som kändes väldigt aktuell för mig!



Det är en tjej från Eksjö som ska delta i SM - Unga bagare i Göteborg i morgon, som jag ska titta på! :o)
Hon får gärna satsa på att bli bäst på att baka, men om några år får hon stor konkurrens utav mig! ;o)

Just nu vill jag väldigt gärna va med i Skol - SM i trean. Hoppas jag hinner/orkar/kan och fortfarande har lust nästa år! :o) SM - unga bagare får bli nästa steg!

Jag vill liksom inte fastna på ett okänt bageri nånstans i Sverige och göra samma sak dag in och dag ut. Jag vill synas och utvecklas! Framför allt då med mina tårtor, eftersom det är det jag tycker är roligast! Så får vi se hur långt jag går och lyckas och om jag fortfarande känner samma sak om några år. Men det lär ju märkas!!

Idag gick det sjukt fort att packa!! Två dagar mindre gör så sjukt mycket i packningen! Ikväll drar jag till Jönköping (känns dunderkonstigt att åka dit på kvällen :oS) för att i morgon åka till Göteborg. Kommer bli superskoj! :o)

Ha det bra!!//Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback