Bakelser

Gäääääsp* Just nu vill jag bara sova! Tänkte bara smita in och visa dagens bakverk. Bakelser alá Lisa special! De är inte så speciella, fick sno ihop de ganska snabbt, va inte noggrann nånstans. Inte bra, inte bra!

Har verkligen haft fullt upp hela dagen, kan inte fatta vart tiden tagit vägen?
Kom hem, tryckte igång datorn i desperat behov av musik då mina hörlurar har pajat! :( Skrev till det jag missat till provet imorn, läste igenom allt, skrev ner hur jag skulle ha idrottslektionen imorn, tillät mig sitta vid datorn 20 min, började på bakelserna, läste igenom till provet, käkade, pluggade, gjorde bakelser, pluggade, packade på två röda för att inte somna i väskan! Och nu sitter jag här, död som en sill.

Spelar ingen roll att jag läst igenom det till provet flera gånger, det fastnar inte.. Fast ikväll är jag så trött att jag knappt fattar smsen jag får. Haha! Jag hoppas det kommer gå bra i alla fall! :o) Håller ni tummarna för mig?


Jag kör på min vanilj-grädde-mint-choklad-fyllning! ;o) Har inga mått eller så, utan kör lite hur jag känner för. :o)
Eftersom jag gjorde de i Jkpg fick jag fuska lite. Pågen hjälpte mig med bottnarna, som är chokladmuffins med vaniljfyllning. (Delade på muffinsen och gröpte ur fyllningen! ;o) )


Fick preimäranvända mina muffinsformar med mönster på! :o)

Kan nån säga mig varför alla är så sociala när man är så trött?

Nej, jag får skriva imorn. Time to sleep! /Lisa.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh, gud va gött :)

2010-04-04 @ 20:49:11
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback