No pics!

Jag lovade att jag skulle lägga in bilder här, men jag har inte lust. Inte nånstans faktiskt!

Det jag tänkte lägga in bilder på (men som jag också är tvungen att fråga om lov på massa bilder) va bl.a:

*Morsdag
*Bal i Jönköping
*Kanothajk
*Personalfest

Jag har blivit mer och mer som en mussla den senaste tiden, och det trivs jag bra med. Jag kommer ut ur skalet och visar mig då och då när jag känner för det.


Jag har fått dille på att ta kort från tåget/bussen, med mobilkameran. Vissa bilder blir otroligt bra! Den här gillar jag skarpt, den ser mer ut som en målning, eller att träden sveps med i en tornardo, eller.. Ja, det är upp till tittarens öga helt enkelt.

Idag blev jag, av nån konstig anledning, helt faschinerad av kameran. Att nått så litet, kan fånga nått så stort. Att alla färger blir exakta. Du kan titta på något, och minnas det för alltid, men du kan aldrig förklara bilden för någon helt exakt. Med en bild kan du visa precis det du sett, förutom att man inte kan se det som är bortom bilden.
Väldigt imponerande! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback