Grillfest/maskerad i Törnrosdalen! :)

Har jag nämnt att jag sommarjobbar på världens bästa ställe?
Igår var det dags för den traditionella grillfesten i Törnrosdalen, men nytt för i år så va det maskerad för de som ville.
Jag hade bara tänkt va utklädd en stund, och hade sedan med ombyte, men kvällen blev inte alls som jag väntat mig.

På väg dit gick jag med ett gäng, men kom lite före för att jag cyklade. Tanter och gubbar asgarvade, varenda bil vinkade och skrattade som bara den när de såg mig.
När jag kom fram bröt alla ungar ut i asgarv, och det roligaste av allt va att ingen kände igen mig.
Jag presenterade mig som Albert och "spelade honom" fram till halv tolv nån gång, då jag och tre till gick upp på scenen och sjöng en låt jag inte kunde. Efter låten ropades mitt namn ut och masken drogs av, en befrielse!!
Kvällen va grym, och jag känner att jag har helt underbara arbetskamrater!!


Här har ni luffaren Albert! ;)

Har blivit många sena kvällar nu och jag börjar tidigt även imorn, så jag får försöka lägga in lite fler bilder en annan dag.

Sov gott kära vänner! :)

P.S. Imorn har Therese och jag tänkt "fira" våra födelsedagar vid Nossen. Grill, chill, eller vad du vill från 18.00 och framåt. Ta med vad du vill, ett glatt humör och roliga människor. Vi tänkte att vi skulle försöka träffa så många som möjligt samtidigt då vi inte hinner träffa alla annars. Känner du oss väl eller inte, kom hit och umgås! :) D.S.

Kommentarer
Postat av: Sis

Haha! Bevvan i bakgrunden :D

2010-08-07 @ 11:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback