En dag i en månad för nån vecka sen!

Hej alla bävrar!!


Förra veckan blev jag upphämtad av den så fint matchande John i denna bil..


Vi åkte ut till Gustav, Sissi och lilla Felix. Där bjöds det på grilllat, och Sissi färgade och toppade lite på mitt hår, och innan vi åkte hem badade vi även i sjön nedanför huset. Myys!


Himlen va vacker när vi åkte hem, men det va inte lätt att fånga i bilens fart.

Hade tagit en fin osminkad bild på mig i camen för att visa er hur håret blev, men bloggen tar inte emot bilden. Osis för er, tur för mig! ;)


Sötaste lillkusinen Frida var på besök i helgen <3


Då fick jag en anledning till att få bygga med lego. Ett hus, garage och utedass. Lägg även märke till den fina trärdgården och blommorna utanför fönstret! ;)


Lägg märke till det högtecknologiska garaget. Genom en knapptryckning åker hela garageplattan ut och grinden fälls ner. Du behöver inte gå till bilen - bilen kommer till dig!
Lägg även märke till att det är olika färger på husen, allt för att göra variationen större och slippa det där med att tröttna på färgen och behöva måla om helt i onödan.
Jag känner mig såå kreativ och uppfinningsrik, kanske skulle satsa på rita hus?

Nu ska jag busa med fjärten!

See you/Lisa. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har också fått frågor om Hanna på harrys. Det är väl där folk vågar fråga, när de har fått i sig alkohol.. Wierd.

Man säger att det är bra, men det är det inte. Antingen kan man bara säga att det är det för att slippa ämnet, man vill ju liksom inte bli depp på sin utekväll. Eller så kan man bara ärligt säga att det är skit (om det känns så just då) och så får dem ta det. Man får säga att man helst inte vill prata om det just då när man är ute och festar liksom. Finns folk till allt.. Men samtidigt frågar dem för att dem bryr sig. Personen kanske tänker på dig ofta och undrar hur du mår, och sedan när han/hon är lite lullig så samlar personen kanske mod till att fråga. Finns många teorier . Ett som är säkert är att dem inte vill oss illa iaf. Huvudsaken :)



KRAAAAM

2010-07-31 @ 10:20:23
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback