Birthday!

Hejhallå i värmen!
Ni har väl inte drunknat i er egen svett, eller i sjön när ni badade bort den?
Jag måste säga att jag va nära på att göra det förstnämnda innan jag tillslut kom till en sjö där jag kunde svalka mig. Sjukt varmt, men det är ju dumt att klaga! ;)

Mitt liv är väldigt händelserikt den här sommaren så det blir inte att man sätter sig framför datorn och glor, speciellt inte i den här värmen heller.

Har bl.a. träffat gamla kompisar och övernattat i ett torp, sett Winnerbäck och Melissa Horn i Linköping, åkt gocart och ätit glass i v-vik, jobbat, åkt till high chaparral, varit på fest, gjort tårta, haft kalas och badat. Ja, det här är och lite till har min senaste vecka bestått av.

Ni får dock bara se bilder på tårtan som jag gjorde till lillebror :)









Jag hoppas att ni ser att det är Svampbob fyrkant och patrik  sjöstjärna?
För att personligen hata dessa figurer så blev de riktigt bra! ;)

Fyllning (nerifrån och upp): Chokladanslag, vaniljgrädde, grovhackad daim, vanligt anslag, chokladkräm (vaniljkräm, grädde, choklad), vanligt anslag, marsipan, grädde och sist men inte minst lite daim.

Egenkombinerad och väldigt god! :)
Tror jag ska ta mig en bit till nu innan det blir god natt! :)
Måste sova min hals frisk!

See you!/Lisa.

Kommentarer
Postat av: Lina

skickades igår!!

2010-07-12 @ 06:15:39
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Sosso

Tårtan ser jättegod ut...vilka fina figurer du gjorde =)

2010-07-13 @ 14:44:29
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: josefin

härliga tårtor :D

2010-07-29 @ 10:45:33
URL: http://josefiinmlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback