Ålder!

Hello there!!

Idag är jag ledig från diskandet men vaknade självklart tidigt ändå. Har min hosta och nästäppa att skylla på. Lite seg i huvdet men annars så känner jag mig redan mycket bättre. Good!! :)

Jag och en jobbarkompis till mig hade lunch samtidigt och då vi båda fyller år på lördag pratade vi lite om det.

Jag: Du fyller 20?

Han tittar på mig.

Jag: 21?, 22?

Han: Nej..

Jag: 23?

Han: Nääee..

Just då kom jag på att han är inne på sitt 7:e år som ALV:are (fyra gissningar för sent ;))

Jag: 24? :D

Han: Ja!

Jag: Oops, ta det som en komplimang! ;)

Han: Det gör jag ;)


Jag: Folk brukar alltid tro att jag är äldre än vad jag är.

Han: Hur gammal är du då?

Jag: Du får också gissa!

Han: Du fyller 20 va?

Jag: Nepp..

Han: 22?

Jag: Nepp..

Han: 23?

Jag: Neej! :P

Han: Är du yngre?

Jag: Ja!

Han: 21?

Jag: Nej!

Han: Är du ännu yngre?

Jag: Japp!

Han: 19?

Jag: Haha, neej!

Han: Är du 18? :O

Jag: Jajjamen!

Som sagt, folk tror alltid att jag är äldre än vad jag är. Jag förstår de, jag är ju så extremt mogen och het som en 22åring! ;) Haha!!
De flesta på jobbet har trott att jag ska fylla 20! ;)

Nu ska jag ut och njuta av solen, ska ju tydligen bli pissväder på min dag! :(

Hejsvejs!/Lisa.

Kommentarer
Postat av: Maja

Känns lustigt att du ska börja springa på Harrys nu Lisa! Haha. Inte bara för att du fortfarande är lillasystern för mig ;) utan även för att jag aldrig fick uppleva att gå ut med Hanna. Den matematiken går liksom inte ihop för ma. Att hon aldrig fyllt Harrys-myndig, men att lillasyster Lisa gör det. Haha. Jaa, vad jag krånglar till det hela :)

2010-07-29 @ 17:28:16
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback