Vet-inte-vad-jag-vill-göra!

Idag är det en såndär dag då man inte vet vad man vill, blir avundsjuk på allt och alla, och känner sig lite down och rastlös på samma gång. Förstår ni vad jag menar?

Har vaknat halv åtta, kvart i åtta varje dag denna veckan av brorsan och hans kompisar. Idag vaknade jag kvart i tio efter värsta mardrömmen och med sprängande huvudvärk!! It's just not fair!

Nån som vet hur man blir av med drömmar?
Ni skulle låsa in mig nånstans om ni fick höra alla mina drömmar! Det är inte så att jag drömmer nått litet och sen glömmer bort det, nejnej, jag drömmer massor varje natt och kommer ihåg drömmarna lääängee!! Jag minns exempelvis vad jag drömde för några veckor sen.. Skumt och annoying!!

Snart kommer mor hem och jag kom precis ut ur duschen. Får se om vi kan hitta på nått :o)
Kanske ska testa mina nya muffinsformar? Men då kommer jag förmodligen slicka ur skålen och vilja smaka på det färdiga resultatet och det är ju mot mina regler just nu. Men i helgen kanske! ;o)

Ikväll drar jag troligtvis till AA-huset. Har konstigt nog bara varit där en gång sen det öppnade, och vi bor ju typ grannar! ;o) Well, det är en tjejkväll där idag och Veronica Maggio kommer. Kan bli nice! :o)

Dags att försöka göra nån nytta! See yaa! /Ougat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback