Tredje gången gillt!

Har börjat skriva här flera dagar men när jag kommit halvvägs har jag tänkt "näe.." och loggat ut, men I'll give it one more try! (när jag kom halvvägs denna gången flippade datorn ur, höhö!)

Igår gjorde jag semlor, inte de vackraste jag har skådat dock! Glufs, glufs sa det, men jag hann knäppa ett kort innan mor satte tänderna i den här! Mandelmassan är utbytt mot vaniljkräm, då vi inte hade någon hemma. Enligt mig, MYCKET godare! Enligt pappa, parisebulle med grädde! ;o)



Snö, snö, snö, massa snö!
Skottade av halva garagetaket häromdagen (har skottat gården med ett antal gånger..) och fick återuppliva gamla minnen att hoppa från garagetaket! ;o) Jag hoppade väl mest för att det var så läskigt att gå på stegen.. Men ja, det bor ett litet busfrö inom mig! ;o) Brorsan och hans kompisar va glada iaf..! ;o)



Som sagt, SNÖ! Jag slipper insyn i varje fall! ;o)



Ha det bäst, och drunkna inte i snön! ;o) //Lisa.

P.S. Vann en gitarr i veckan! :oD D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback