Tired!

Så trött att jag inte ens kunde stava till tired utan hjälp av google! Sämst!

Hade demo i  skolan idag. Gick bra! :o) Bilder kommer senare, fick inte med mig kamerasladden ;o)
Har med mig massa gottit hem dessutom, chokladmoussetårta, makroner, cupcakes och gifflar! :o) Vet någon som kommer bli glad iaf! ;o)

Är rädd att jag är beroende av "berocca" för att kunna vara pigg och glad. Idag sjönk jag till botten igen.. Började med att alla va skitslut efter demon, men det va bara att bita sig i läppen och göra det som skulle göras. Sen kom den sprängande huvudvärken, hämtade alvedon hos sjuksyster, och sen va det kört! Hur trött och konstig i huvudet som helst och när jag hostade lite trodde jag att jag skulle få springa och spy. Inte lätt att va glad då inte!!

Humöret sjunker dessutom när man är omringad av egoister och att det ska va så jäkla svårt att ta sig 5 mil längre bort!!

Nej, ikväll är jag verkligen inte på topp!

Vågar man klaga lite till? Jag spelade dum med mobilen, trodde det funkade, men icke! 809 spänn om de skulle laga den. NOWAY!! Så nu har jag ingen mobil! Good! (lånar en kompis så länge. Tnx!!)

Ska försöka rycka upp mig lite och skriva lite på fackarbetet. Jag fick nämligen reda på att man får ledigt från historian och samhällen när det är färdigt, och eftersom Therese kommer torsdag-fredag så innebär det att vi hinner ses extra mycket! :oD

Luktar mat, hoppas det är färdigt snart! Ska bli riktigt gott! :o)

Slut på småpratet! Ha det bra!! //Lisa.


Bästa killkompisen unge,  "Gustav-junior", lilla Filledill Felix :o) Tre månader och äter semla, Yeah! ;o)
(Nu blev man iaf lite gladare! :o))

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ring farbror doktorn och kolla upp dig!

Så det så!



HUr söt va inte Felix? Gulleplutt!



Puss sis

2010-02-23 @ 18:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback