Everything

Hej!

Kände för ett lite blogginlägg just nu.. Det var pest och pina att gå upp idag och när jag va på G till bussen kom jag på att jag inte har nån naturkunskap idag, vilket innebär sovmorgon i 90 min. Blev nästan lite smått ledsen, hade velat sova mer ju! Tänkte att jag skulle använda tiden på något bra sätt, göra nått nu, som jag slipper när jag kommer hem.. Diska kanske? Jag jubblar av glädje!!

I måndags träffade jag Madde och Markus som ska gifta sig i augusti. Vi planerade deras bröllopstårta (ja, det gäller ju att va ute i god tid). Riktigt spännande ska det bli och min lärare är så gullig och hjälper mig att planera och så :o)
Elin ska troligtvis göra bröllopsbuketten och med lite flyt kommer hon och jag få göra allt i skolan. Skolan har ju liksom inte ens börjat då, så det känns lite småläskigt och kul på samma gång. Men som sagt, vi får se hur det blir, annars snor jag mosters kök, men där finns ju inte alla braiga "verktyg".

Vet ni förresten? I tisdags gjorde jag marsmallows (jag har äntligen lärt mig stava till det X)). Det va lite häftigt och alla (utom en?) bara älskade de! Ska se om det finns några kvar idag, som jag kan köpa med hem till familjen :o)

Nähe, disken väntar, och sen kanske jag skulle anstränga mig och göra något fint med håret? Det är jag ju inte allt för bra på, har mest surat ner mig över att jag måste klippa ännu mer på det redan korta håret på måndag, den stora utväxten och att det är mer rött än brunt! Tjejer säger jag bara!! ;o)

Have a nice day!! //Lisa.

P.S. Har en tårtbeställning i mars också :o) D.S

Kommentarer
Postat av: Elin

Är vi Bäst eller är vi BÄST?! :D I mars? vem kan den tårtan vara till? min sis? (A)

2010-02-16 @ 12:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback