Spring!!

Det är vår och det känns helt underbart!!
Tog en timmes rask promenad med high music förut. Så otroligt härligt! Hittade en perfekt runda, och tro det eller ej, jag blev inte vilsen denna gången! ;o) Gångbanorna går verkligen uppochner korsochtvärs.

Tog med kameran för några härliga bilder.. Hittade inget att ta kort på.. När jag väl hittade något och snabbt slet fram kameran, jamen då var ju batteriet slut, och mobilminnet var fullt och det tar en evighet att ta bort en bild.. Flyt? Jomen visst! :oD


En kissemiss som jagar en stackars oskyldig mus. Katten gillade INTE att jag stod i evigheter och försökte ta en bild, fick onda ögat flera gånger! ;o) Det här var den enda bilden jag kunde knäppa, men musen finns där, jag lovar! ;o)


Jag ser ljuset!!

//Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback