Ullared

Tjena!!

Igår kväll blev det en kort visit ute i ingenstans utanför Gamleby. Massa roligt folk och superfint hus :o) Blev dock att åka hem tidigt trots den härliga stämningen för idag ringde klockan vid 05.00 och det var dags för Ullared! :oD

På morgonen var det svinkallt i husbilen så vi låg på berg av kuddar och under täcken och sov. När vi närmade oss Ullared fick alla isället överskottsenergi och vi blev lite väl tokiga ;o)

Hittade massor inne på Gekås. Kunde i princip ha allt jag provade, vilket var en hel del. Kunde ju inte köpa allt så jag stod ett tag med beslutsångest. Jag ska ju in där imorn igen, så då kanske jag är lite mindre snål ;o)

Nu sitter vi i husbilen, fylld av gula gekås-kassar, och fixar taco i en alldeles för liten stekpanna ;o)

Hoppas allt är bra med dig!! //Lisa.

P.S. Angelica, jag har köpt alla Twilight-böckerna nu, så du behöver inte låna ut dina till mig ;o) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback