Tidiga morgnar..

Hej alla glada! :o)

Praktiken idag gick bra, om man bortser från att jag råkade tappa två (!) plåtar så lite bullar åkte i golvet :o( Pinsamt värre, men det är snart glömt ;o)
Kan ju glädja er med att jag ska gå upp ca 03.00 varje måndag och tisdag för att börja vid 04.00 som alla de andra och inte vid 05.30 som jag tidigare gjort.
Det vore okej om det inte är tre dagar skola efter. Onsdagar kommer bli pest och pina för mig!!
Upp klockan 05.00, sluta skolan 16.20, hemma i lägenheten ca 17.30. Hej, jag kommer va död!!

Nej, nu ska jag inte klaga mer ;o)

Lägger in de första bilderna på denna lilla krabat nu :o) Om jag fortfarande har ork kvar när de 330 bilderna är färdiga så kanske jag delar med mig lite ;o) Känner att det är väldigt bilddött här, och det är ju det som är bland det roligaste!!

Måste kolla igenom engelskan också, de enda böckerna jag har hemma och möjlighet att ta ifatt i. Hoppas det är nått lätt ;o)

Ikväll ska jag och syrran jaga födelsedagspresent till mamma. Vadå, sista minuten? 
Blir även promenad med Therese och sen bums i säng!!

Är ensam hemma just nu så jag spelar hög musik och sjunger med där jag kan och nynnar resten ;o)

Winnerbäck alltså!! <3

Nu ringer alarmet, dags för ännu ett tillfriskningspiller, vilket betyder att jag snart får äta :o)

Have a nice day!!//Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback