Rullar, rullar, stora bullar!

Hallojsan!

Shit vad fort man glömmer på en vecka hur segt det är att gå upp tidigt och hur trött man är!!
Frös som en liten gris hela morgonen!!
Det härliga vädret, regn, rusk och blåst, gjorde det inte bättre när jag skulle cykla till stationen. Men jag antar att det är det som kallas för höst!
I busskuren, där jag tänkt söka skydd, var det fullt med glas-splitter. Nu finns det bara ett av fyra hela glas i den kuren. Idiot!

Praktiken gick superfort, men jag måste erkänna att det börjar bli liite tråkigt att göra samma sak varje gång. Men nu blir jag ju expert på det, right?

Kände mig inte såå fruktansvärt trött när jag slutade och tyckte inte att jag skulle sova middag. Börjar ångra mig lite nu. My God, mina ögon!! Ser sudd, sudd, sudd!! :oP 

Vill ha färdigt engelskan idag med, men hittar inte alls det vi ska :o( Någon där ute som känner någon i ett annat land som vill hjälpa mig? ;o) Eller helt enkelt bara är en fena på ett annat lands vett och ettikett?

Ikväll ska jag lämna in min nya mobil. Ja, nu verkar det lösa sig så som jag vill från första början, var en lång väg hit bara! ;o) Blir nog även promenad med Therese, vi får se vad vi känner för ;o)

Miss you!/Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback