Nutskal!

Tjena!!

Blev lite hastigt förut. Skulle följa med Sofia till biltema och vi diskuterade vilken buss vi skulle ta, eller om vi skulle cykla, eller gå..
Det blev till slut att cykla, eller rättare sagt, Sofia cyklade och jag satt glatt bak på pakethållaren, en halvtimme innan Biltema stängde.
Vi kom väl dit ca tio i och skyndade oss fram till cykeltillbehören. Vi hittade inte allt men gick ändå mot kassan, som fortfarande var full med folk. Såg då att Rille jobbade så vi gick dit för lite hjälp. Till ingen nytta, haha. Det stod fel i tidningen så saken vi sökte var på ett helt annat ställe. Vi hittade till slut men det resulterade i att vi var allra sist ut. Personalen stod och trampade med nyckeln i handen vid dörrarna. Haha!! Nån måste ju vara sist liksom ;o)

Ikväll satt jag nere med Agnes och Lena och tittade på idol. Mys!!

Nu ska jag lägga mig. Imorn kan jag sova ända till nio om jag vill!! Superduperdunderskönt!!

Sov gott! // Lisa.

Kommentarer
Postat av: Gelix

Haha, du är alltså en sån där irriterande kund som är kvar för länge när alla bara vill gå hem! ; )



P.s. Twilight-böckerna är alldeles för värdefulla för att lämna huset! ;)

2009-09-10 @ 22:41:38
URL: http://gelixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback