Jajjemän!

Hade lite oflyt idag.
Sällskapet jag skulle haft på tåget åkte hem tidigare och Elin och jag missade varandra med 30 sek! Dumma buss och dumma mobil! Fick inte säga hejdå till min darling och nu ses vi inte förrän på onsdag :o( Igår kom vi fram till att vi setts ca sju dagar på fyra månader. Helt sinnessjukt!! Men shit vad vi har hållt kvar kontakten bra och man uppskattar verkligen gångerna vi ses :'o)

Läste andra boken i twilight-serien när jag åkte hem. Jag är inte alls så besatt och beroende som varendra kotte verkar va, och det kändes som om jag läste väldigt sakta för det var inte många kapitel jag hann. Men jisses så fort tiden gick!! Höll nästan på att glömma gå av i Nässjö och jag uppfattade ingenting omkring mig mellan Nässjö och Ingatorp. Haha! Det var den snabbaste resan ever!!

Nu är det idol som gäller, såklart!!
Bästa säsongen nånsin är det ju iår!! Så jäkla många bra sångare och sångerskor. Man har ju sina favvisar :o) Men fy tusan vad juryn luras! Sitter man här hemma har man ju lärt sig från gång till gång men jag förstår hur mycket de lurar deltagarna. Sitter här och blir tårögd i ena stunden och smilar stort i andra stunden. Härlig känsla!
Jim och jag är själva hemma och mamma  var snäll och köpte potatisskruvar :o) Chashewnötter, grillchips och citronbubbelvatten har vi också :o) Nyttig, vad är det?

Har fått hudutslag på fötter och ben. Det var en av biverkningarna som man kunde få av penicillinet. Det knäppa är ju att jag slutade äta det i onsdags och fick det idag :oS

Nu är reklampausen slut.
Have it your way!/Lisa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tro det eller ej, men....



JAG ÄLSKAR DIG<3!

2009-09-25 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback