Hjo

Tjena!!

Hela helgen har tillbringats i den mysiga (men spindliga) staden Hjo. Vi hälsade på morfar och Maysan i deras nya lägenhet och bodde i husbilen på campingen. Det blev lyckat även om mitt humör aldrig riktigt var på topp, men fråga mig inte varför? :S

Har varit inne på Hem och Hobby i Hjo, både den stora och den lilla och oj vad mycket saker det finns där!!
Så på två veckor har jag fixat tillbehör till min blivande karriär genom en stor hjärtkakform, stjärn-silikon-muffins-formar, tyg-spritspåse, plast-spritspåse + tyllar, 300 olika mönstrade muffins-formar och tårtpapper i fyra olika storlekar ;o) Allt under 150 spänn dessutom. Det kallar jag bra affär!! Hoppas det är bra kvalité bara :o)

Nu ska jag fixa det sista för imorn och vid åtta är det ensam mamma söker som ger härliga kärleksrus i kroppen! ;o)

Förresten, det är Lisa idag. Du har väl inte glömt? ;oP

Sov gott!! // Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback