Friday

Klockan ringde 06.30, men jag fick ligga kvar under mitt gosiga täcke medan Elin var tvungen att fixa  i ordning sig för att åka till skolan 07.27 :o) Gick upp e stund efter för att fortsätta på mitt enorma hygienprojekt, som jag ligger efter i. Jag är i princip klar med den roliga delen, göra verksamhetsbeskrivning, bestämma sortiement och hur lokalerna ska se ut. Men sen kommer det till det tråkiga, kontroller, dokumentation o.s.v. Det är hur mycket som helst!! Muntlig redovisning i 30 min om fyra veckor! Jag jublar av glädje!!

Det blir att jobba lite hemma i veckan som kommer och nästa fredag tänker jag åka till skolan och sitta där. Alltid skönt att ha någon att fråga liksom :o)

Nu började det blir dags att dra sig till lunchen. Bussen går om 10 min, och här sitter jag ;o) Det är ju såå frukantsvärt lååångt till bussen. Kommer jag orka gå dit? ;oP Haha!!

Idag får jag sällskap hela vägen hem till lilla Vimmerby. Gött!!

Ha det!// Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback