Cakes!

Här kommer lite bilder på den senaste veckans bakverk..


Vanliga bullar men fyllningen är utbytt mot nutella. Mums!


Annelies frestelse. Den ska vara uppkubbad men jag glömde ta kort då, och nu är de slut ;)

Maränger och drömmar. (Mamma gjorde drömmarna) Hemgjorda maränger och hemgjord chokladsås och glass var toppen!

Tårta till praktiken (låtsas att ni ser florsockret på den)

Same same, but different!

Bara jag är så knäpp att jag ser en smiley i osten, tar kort på den och dessutom lägger ut den på bloggen!!

Kommentarer
Postat av: Sofie Helge

är det mitt tips om nutella som bullfyllning du har prvat? det är ju supergott!!!!

ja, det är nog nästan bara su som kan hitta en smiley i osten

Kul, men ganska knäppt

Kramizar

2009-10-20 @ 22:38:59
Postat av: Eliin

Haha, jag är nog lika knäpp som du för jag såg med smile gubben i osten :P hahahahahahahhahahahahah!! Du är verkligen duktig på att baka gullefjun!! Lära mig lite kanske? (A)

2009-10-22 @ 14:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback