17 november

Ehm, host, hm! Nej, jag ska inte börja skriva här igen, inte än..
Men så är det så att min syster vill att jag ska börja skriva igen och hon påstår även att hon kollar in här 5ggr/dag och eftersom det är hennes födelsedag idag så tänkte jag att jag åtminstone kan skriva ett grattis ;)

Grattis Sis på 22års-dagen! <3

Sen kan man ju fråga sig vart hennes alla inlägg har tagit vägen. Har inte sett ett enda sen 17 maj, alltså exakt 6 månader sen ;o)

 




Sis tårta. Hittade inte kamerasladden så det fick bli den här dåliga, mörka bilden. Tårtan består endast av choklad, choklad, choklad!! Precis som hon önskade sig. Den var supergod, men svår att göra och blev inte alls vacker. Den 'fulaste' tårtan hittills enligt mig. Men så länge syrran blev nöjd så är jag också nöjd.

Sov gott!//Lisa.

P.S. Visste ni att det är Napoleondagen idag? Alltså Napoleonbakelsens dag. D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback