TråkFia

Hejsan!!

Idag vaknade jag på dåligt humör, så som jag hade somnat om inte min räddare i nöden, Elin, hade ringt kvällen innan. Jag var väldigt seg och hade även småhuvudvärk. Även denna dag hade jag svårt att få i mig tillräckligt med frukost. Det har jag nog glömt att berätta, jag har fått jättesvårt att äta på morgonen. Mår illa och känner hur det växer i munnen. Men sen efter nån timme håller min mage på att hungra ihjäl! Det går väl i släkten antar jag ;o) Och nej, jag bantar inte om någon nu skulle få för sig det. Mat är gott!! :oD

Humöret har inte alls varit på topp idag och ett tag trodde jag att jag höll på att bli sjuk. Jag satt ute i solgasset, med en trekvarts tröja, en kofta och vindtät jacka och frös ändå! Det gick över som tur var och jag gottade mig i hamocken när humöret sakta men säkert blev gladare :o)

Elin, min gris, var även hon på liknande humör och ringde mig. Till slut sa vi "ska vi lägga på, vi pratar ju bara för att vi inte har något att göra". Det vi sa innehöll alltså ingen mening. Haha!

Även idag har en Nogger Mint anlänt i min mage. Om det inte finns någon annan heting där ute så gifter jag mig nog med den glassen i sommar! ;o)

Syrran och Fredde kom nyss och nu ska vi käka potatisgratäng/potatissallad, grillad kyckling och vitlöksbröd. Mumma!!

Tummen upp för en gladare dag i morgon!! //Lisa.

Kommentarer
Postat av: Carrouiu

Skönt att prata om ingenting ;) vitlöksbröd lät himlans gott och jag tror defenitvit på en bättre dag imorgon :) bara inte stressdrömmarna sätter igång ;) Förstår verkligen inte hur du kan frysa en dag som denna :O jag har brännt mig. igen.

2009-05-01 @ 19:48:45
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback